دیانا خانمدیانا خانم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته گونه ای همزاد ماه

دختری با سوال های جدید

1393/9/2 23:38
نویسنده : mami
153 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعد از خواندن سه کتاب متداول قبل خواب که البته جدید بودند در حالیکه مادر خواب آلود بود دخترمان ، نازکتر از برگ گلمان ، خشبوتر از گلهای دنیایمان ، لطیف تر از هر باران بهاریمان ، سوار بر اسب کشف سخنها راند و ما سعی در گزیده گویی داشتیم

مامان وقتی من خواستم به دنیا بیام چطوری دکتر شکمتو باز کرد؟

خدا چجوری ما رو درست کرده ؟

من باید چطوری برای خودم مرد پیدا کنم؟چطوری دامادم انتخاب کنم؟

شما وقتی کوچیک بودی من کجا بودم؟

و سوال اول و دوم آذر ماه دختر عزیزم :

مامان همه آدمها و همه حیوونها اول چطوری بودن ؟ بچه بودن ؟

 

کار مورد علاقه ماه مهر تا کنون دیانا جانمان شمارش است 

شمارش هر چیز

صفحات کتاب شکلها برگها شمارش در ذهن و......

هم به فارسی هم لاتین تا 100

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)