دیانا خانمدیانا خانم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته گونه ای همزاد ماه

دیانا خانم شکر گذار

1393/10/12 15:17
نویسنده : mami
101 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد یکی از دوستان دختر برگ گلمان دعوت بودیم و بر حسب مادر بودنمان پس از آماده شدن دیانا جانمان و بوسیدن و قربان صدقه رفتنش در ماشین 

الهی دورت برگردم غزیز دلم ، از شما ممنونم که هستی و به خاطر شماست که ما رو مهمونی های مختلف دعوت می کنن. اگه من شما رو نداشتم که جایی دعوت نمی شدم . ممنونتم عزیزم که دختر من شدی و اومدی تا  من مامان بشم

دیانا : از من تشکر نکن ، از خدا تشکر کن که منو آفریده

من : متنظر ، بله عزیزم درست میگی ولی من ممنون شما هم هستم که مواظب خودت هستی تا سالم بمونی و پیش من باشی . مثلا کارهای خطرناکی مثل دست زدن به آتیش و وسایل نامناسب برای بچه ها رو انجام نمیدی تا سالم بمونی و همیشه پیش من و بابا باشی

پروردگارم ممنونتم ممنونتم ممنونتم که دیانا رو بما دادی . دخترم رو در پناه خودت حفظ کن

آمین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)