دیانا خانمدیانا خانم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته گونه ای همزاد ماه

مهمان های تازه

1393/11/27 23:48
نویسنده : mami
144 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دخترکم مهد بود تلویزیون را روشن کردم و طبق عادت برنامه کودک دیدم.

بجای عروسک پارچه ای با وسایل اشپزخانه و انگشت ، نمایش اجرا شد و من بسی لذت بردم در این نوآوری

با ورود جانانمان به خانه و شروع بازی گفتم :

دیانا یه نقشه تازه . به برنامه ریزی جدید کردم دوست داری بدونی؟

و وسایل را آوردم . دیانا چشمها را برید و چسباند

دنبال زلف افشان مهمانهایم بودم و از دختر دانایم مشورت خواستم و مثل همیشه به کمک من آمد و هر زمان که در ذهنم ایده ای هست و یا خالیست ، حقیقتا راه کارهای دیانا بسیار برایم جالب است و عملی و من بنا به اقتضای شرایط ، دخترمان را زیاد مواجه کردم با این حالات تصمیم گیری و نتیجه هر کدام برای خودم آموزنده بوده و آگاهی دهنده

دیانا از بین پارچه های کمدش رنگ تیره را برای مرد انتخاب کرد

یک بازی تازه هم دارد که در آن رنگهای به قول خودش شاد و روشن دخترها هستند و رنگهای تیره در آنسوی میدان پسرها

 

مامان من برای موهاش یه فکری دارم

من : بگو عزیزم

الان یه چیز خوب میارم

و رفت و از داخل کشو کمدش کیسه زرد مخصوص نگهداری پارچه هایش را آورد و کش سر قدیمی مرا برید و موهای هر یک را مهیا کرد

 

ما ازین تکه پارچه های رنگی زیاد دارم و از دوستی بما رسیده و بسیار برای دخترمان و مادرش مفید بوده و رشد دهنده

 

لگوها را آوردیم و سالن نمایش را برپا ساخته و پرده اش را آویختیم

و اینک نمایش آقا و خانم صاحبخانه

 

مهمان ویژه یک سانس اجرا ما پدر جان دخترجانانمان بودند

یک بار مادر و یک بار مادر با دختر به روی صحنه رفتند

پسندها (1)

نظرات (0)